Zorg dat je werkplek goed georganiseerd is. Dit helpt je om makkelijker betere resultaten te behalen. Denk hierbij aan:

  • Hoe creëer je een efficiënte (thuis)werkplek?
  • Tips om gefocust en gestructureerd te werken.
  • Hoe voorkom je uitstelgedrag?
  • Welke informatie moet je wettelijk bewaren en voor hoe lang?
  • Wat bewaar je digitaal en wat op papier en hoe zorg je ervoor dat je het ook weer terug kunt vinden?
  • Op welke manier beheer je je mailbox zodat je door de bomen het bos nog kunt zien? Er bestaan handige tools om je hierbij te helpen.

Op deze manier houd je overzicht, werk je efficiënter en bespaar je kostbare tijd. Mocht je hier meer informatie over willen, neem dan contact met me op. Ik kom graag kijken wat ik voor je kan betekenen.

Wanneer je meer informatie wilt over het op orde houden van je administratie ga dan naar administratie en voor het plannen en organiseren van je werkzaamheden naar plannen & organiseren.