OFFICE SUPPORT VOOR ONDERNEMERS

“WORK SMARTER

NOT HARDER”

Ben jij als ondernemer op zoek naar meer overzicht & structuur, zie je door de bomen het bos niet meer?

Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

Als Organizer en Virtual Assistant doe ik niets liever dan ondernemers (en hun medewerkers) helpen aan meer overzicht & structuur, zodat je makkelijker, efficiënter en meer gefocust kunt werken.
Jij wilt toch ook het liefst je tijd besteden aan de dingen die jij het liefste doet en niet onnodig veel tijd kwijt zijn aan randzaken?

Ook kan ik je werkzaamheden uit handen nemen waar jij geen zin in of tijd voor hebt. Welke werkzaamheden dat zijn, vertel ik je hieronder bij Office Support.

Daarnaast geef ik graag trainingen (1 op 1 of aan groepjes medewerkers) en lezingen op het gebied van focus, overzicht, structuur, productiviteit, mailbox- en weekplanning.

Natalie Vossenberg Virtual Assistant

 

“Als je doet wat je altijd deed,

dan krijg je wat je altijd kreeg.”

Waarvoor kun je bij mij terecht?

Hieronder vind je een overzicht van werkzaamheden die ik jou uit handen kan nemen. Mocht je wensen of vragen hebben die hier niet bij staan, neem dan gerust contact met me op voor de mogelijkheden.

In principe werk ik als Virtual Assistant (online) op afstand vanaf mijn eigen werkplek thuis, maar wanneer dat wenselijk is ben ik uiteraard ook bereid om naar jou toe te komen.

OFFICE SUPPORT

  • Agenda- en mailbeheer, ik zorg ervoor dat je een overzichtelijke mailbox krijgt én houdt.
  • Office Support, ik neem je administratieve werkzaamheden, facturatie, urenregistratie, het redigeren van teksten, data entry en het updaten van bestanden uit handen.
  • Ook leer ik je gebruik te maken van handige (taken)tools om meer overzicht en structuur te houden, zodat je meer kunt doen in minder tijd. Ik zet alles voor je op een rijtje zodat jij weet wanneer je wat moet doen.
  • E-mailmarketing, bijvoorbeeld weggevers op je site en het versturen van nieuwsbrieven met Mailblue.
  • Social media beheer, zoals accounts aanmaken, het maken van visuals in Canva, berichten inplannen, interactie met volgers, het maken van een contentplanning, zodat social media je veel minder tijd gaat kosten.
  • Website beheer, zoals backups maken, updates en blogs plaatsen. 
  • Het schrijven en verbeteren van werkprocedures.
  • Documentenbeheer, hoe zorg je ervoor dat alle informatie voor iedereen makkelijk terug te vinden is?
  • Trainingen en individuele coaching over o.a. meer overzicht, structuur, focus, productiviteit in je werk. Handige tools om overzicht in je werk en taken te hebben, een efficiënte weekplanning. Een opgeruimde mailbox krijgen én houden.

    “Fox Organizing zorgt voor
    overzicht, structuur & groei.”

     

    Als zzp’er komt er een hoop op je af en het kost veel tijd om alles zelf uit te zoeken. Hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf gaat groeien en dat jij tijd overhoudt voor datgene wat jij het allerleukst vindt om te doen.

    Vaak zijn 2 à 3 (online) afspraken al voldoende om jouw bedrijf efficiënter in te richten, zodat jij veel tijd (en geld) kunt besparen en je kunt richten op jouw passie. Waar wacht je nog op?

    SUPPORT SPECIAAL VOOR ZZP’ERS

    Als ondernemer besteed je je tijd het liefst aan datgene wat jij het leukst vindt om te doen en niet al die randzaken die daarbij komen kijken. Met de kennis en de ervaring die ik heb opgedaan kan ik jou helpen om makkelijker en efficiënter te werken, zodat jij meer tijd overhoudt voor hetgeen wat jij het liefst doet.

     

    • Social media beheer, accounts aanmaken en inrichten, ik geef uitleg en tips voor het maken en inplannen van content met behulp van gratis plan- en ontwerptools.
    • We maken een contentplanner in Trello, zodat je heel veel tijd kunt besparen met social media.
    • Ik geef je uitleg over handige (gratis) tools en tips voor overzicht & stuctuur in je taken en weekplanning, zodat je je werk makkelijker en efficiënter kunt doen en daardoor meer kunt doen in minder tijd
    • Je krijgt tips om je mailbox overzichtelijk te krijgen én houden.
    • Samen sparren over allerhande (ondernemers)vraagstukken waar jij tegenaan loopt. Bijvoorbeeld hoe je meer klanten kunt aantrekken.

      Dit is wat klanten over mij en mijn office support zeggen:

      “Natalie heeft ons heel goed geholpen met een leuke en leerzame workshop. Ze heeft de workshop goed voorbereid, aangepast op onze wensen en goede tips en trucs gegeven. Ze heeft een persoonlijke workshop samengesteld, die geheel bij onze wensen past. Ze weet kritische vragen te stellen en daardoor zijn we ook aan het denken geslagen. De nuttige tips zijn direct bruikbaar in de praktijk. Al met al een zeer fijn samengewerkt met Natalie. Ook nadat de opdracht is afgerond, houdt ze contact en is ze zeer geïnteresseerd. Tip!”

      Evelien van Haren

      Makelaar, EEF Makelaars Boxmeer

      Het combineren van twee rollen bracht de nodige hectiek mee, Natalie heeft geholpen om daar structuur in aan te brengen. Naast het secuur bijeenkomsten met meerdere bedrijven organiseren, heeft ze mij geholpen om meer rust in te bouwen in mijn agenda, ik heb (steeds) meer overzicht in hoeveel tijd ik ergens voor nodig heb en plan dit in.”

      Seriena Bal

      Managing Director, Buccaneer Delft

      .

      Martine Vecht

      Eigenaar/Trainster/Schrijfster/Professional Organizer, School voor Organizing

      Benieuwd naar meer reviews? Klik hier voor meer zakelijke reviews.

      Waarom kiezen voor mij als Virtual Assistant?

      Je bent klaar voor verandering, voor verbetering. Je wilt niet blijven doen wat je altijd deed, want dan krijg je wat je altijd kreeg.

      Je hebt geen kosten van een vaste werknemer, zoals een werkplek, verzekeringen en ziektekosten. Je betaalt alleen voor mijn daadwerkelijk gewerkte uren.

      Ik ben flexibel. Je kunt me inhuren voor de werkzaamheden waar jij behoefte aan hebt. Dit kan zijn voor een specifieke opdracht, een vast aantal uren per week/maand of juist op flexibele basis.

      Mijn motto is “Wie wil zoekt mogelijkheden en wie niet wil zoekt een reden”. Ik ben ervan overtuigd dat we samen voor ieder vraagstuk een oplossing kunnen vinden mede door het netwerk dat ik heb opgebouwd. Ik denk met je mee om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

      Ik neem je werk uit handen, zorg voor overzicht en structuur waardoor jij meer rust in je hoofd en meer grip op je to-do-lijst zult hebben. Ook zul je hierdoor meer tijd overhouden voor de werkzaamheden die jij het liefst doet, de groei van je bedrijf en je privéleven.

      Je kunt niet overal een expert in zijn, dus als jij je richt op jouw expertise kun je de overige werkzaamheden aan mij uitbesteden.

      Ik ben Virtueel Assistent, maar dat wil niet zeggen dat al ons contact “virtueel” (op afstand) moet zijn. Ik vind persoonlijk contact erg belangrijk, omdat we dan nog meer uit onze samenwerking kunnen halen. Dus ik kom graag een keer live kennismaken of, indien gewenst, bij jou op locatie werken.

      Gewoon omdat ik een kei leuke, positieve, proactieve en enthousiaste VA ben die graag met je meedenkt, jou je werk uit handen wil nemen, want als we allebei doen waar we goed in zijn houden we meer tijd over voor zaken die we het allerliefste doen en waar we energie van krijgen.

      Ben jij benieuwd of we een klik hebben en wat ik voor jou kan betekenen?

      Vraag dan hier een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek aan.

      Werkwijze van een Virtual Assistant

      Wanneer je dit leest, speel je waarschijnlijk met de gedachten om ondersteuning aan te vragen voor jou en je bedrijf. Als Virtual Assistant (VA) en zelfstandig ondernemer begrijp ik heel goed dat het lastig kan zijn om deze stap te zetten. Misschien houd je graag zelf de touwtjes in handen of vraag je je af wat het je op zal leveren (en wat het je zal kosten) en of dat het wel zal klikken tussen ons.

      Tijdens een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek bespreken we je vragen en wensen. Wanneer onze wensen en mogelijkheden op elkaar afgestemd zijn én wij beiden een klik voelen, maak ik een offerte. Daarna kun jij beslissen of je de samenwerking aan wilt gaan.

       

      Tarieven voor Office Support

      • Het kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend.
      • Naar aanleiding van het kennismakingsgesprek maak ik vrijblijvend een offerte.
      • Mijn uurtarief is € 65,- excl. 21 % btw. Bij (structurele) afname van minimaal 4 uur per week is mijn uurtarief € 60,- excl. 21% btw. Structureel wil zeggen minimaal 3 maanden achter elkaar.
      • Ik factureer een kilometervergoeding van € 0,45 per gereden kilometer en voor de reistijd factureer ik het genoemde uurtarief. Beide worden berekend op basis van Google Maps. Wanneer de enkele reisafstand vanaf Boxmeer minder dan 10 kilometer is, neem ik de reiskosten voor mijn eigen rekening.
      • Eventuele parkeerkosten worden gefactureerd aan de klant.
      • Vanzelfsprekend ga ik vertrouwelijk om met alle gegevens en informatie die ik, tijdens het kennismakingsgesprek en de uitvoering van de opdracht, hoor en zie. Wanneer we gaan samenwerken stel ik een Verwerkersovereenkomst op, zodat we voldoen aan de AVG (privacywet Algemene Verordening Gegevensbescherming).

      TRAININGEN & LEZINGEN

      Naast het bieden van Office Support en 1 op 1 Support aan zzp’ers vind ik het ook erg leuk om traningen en lezingen te geven. Op deze manier kan ik datgene wat ik geleerd heb, en in de praktijk (bij mezelf en anderen) heb toegepast, aan anderen overdragen zodat ook zij daar weer voordeel van kunnen hebben.

      Onderwerpen die bijvoorbeeld aan bod kunnen komen zijn:

      Praktische tips voor een opgeruimd huis én hoofd.

      Hoe voorkom je uitstelgedrag?

      Tips voor meer focus, overzicht en productiviteit.

      Een haalbare weekplanning maken.

      Welke tool(s) gebruik je voor meer overzicht in je taken en werkzaamheden.

      Een overzichtelijke mailbox krijgen én behouden.

      Er zijn steeds meer werkgevers die vanuit goed werkgeverschap, vitaliteits- en gezondheidsprojecten hun werknemers een lezing en/of individuele begeleiding willen geven. Of een ondernemersvereniging of HR afdeling die een lezing over een bepaald onderwerp wil verzorgen. 

      Zo heb ik lezingen mogen geven aan bijvoorbeeld de medewerkers van de Gemeente Land van Cuijk, het Merletcollege, het ondernemersontbijt van de Mariaschool en Nexus en geef ik regelmatig lezingen bij vrouwen- en ouderenbonden.

      Ook is het mogelijk om na een lezing medewerkers een training te geven waarbij we de besproken tips en tools gelijk in de praktijk toe gaan passen. Daarnaast is het mogelijk dat medewerkers (al dan niet op kosten van de werkgever) individuele coaching bij me aanvragen, zodat ik samen met hen aan de slag ga met hun persoonlijke vragen op het gebied van:

      • efficiënter werken. Denk hierbij aan prioriteiten stellen, kijken naar een weekplanning, meer gefocust en productief werken, hoe houd je overzicht in je werk, uitstelgedrag voorkomen, een overzichtelijke mailbox enz.
      • opruimen & organizen in huis en/of op de werkplek.

      KION (Kinderopvang Nijmegen), het Merletcollege, Contiweb en Marel B.V. zijn mooie voorbeelden van bedrijven waar de medewerkers gebruik mogen maken van individuele coaching of trainingen in kleinere  groepen.

      Wil jij ook een presentatie op maat voor jouw organisatie of werknemers? Of wil je meer weten over de mogelijkheden en tarieven?
      Neem dan vrijblijvend contact met me op dan maak ik een offerte op maat. 

      Dit is wat klanten over mij,
      mijn trainingen & lezingen zeggen:

      Natalie heeft voor de VA Library de masterclass: “Organiseren kun je leren” verzorgd.
      Het was een hele leerzame masterclass, waarin Natalie veel tips en inspiratie deelde. Zo leerde zij aan de groep hoe je uitstelgedrag kunt voorkomen, waar we allemaal door afgeleid worden op een dag en hoe je hiermee om kunt gaan. Maar ook onderwerpen als: een weekplanning maken, nee zeggen en werken met focus kwam ter sprake. Het fijne van de masterclass was dat het onderwerp heel mooi aansloot bij de deelnemers en ook was regelmatig interactie. Dank je wel Natalie voor deze waardevolle masterclass!

      Iris Treffers

      VA Mentor, VA Library

      “Ik heb met veel plezier en positiviteit met Natalie samengewerkt. Natalie heeft heel veel kennis over opruimen en organizen, maar weet het ook op een praktische én leuke manier over te brengen. Ze zorgt ervoor dat je op een positieve manier bezig gaat in plaats van dat je boos bent op jezelf dat het nog niet gelukt is.

      Natalie is punctueel, vriendelijk en heeft vooral heel veel kennis. Fijn om mee te werken!

      Cynthia Schultz

      Eigenaar, Structuurjunkie

      “Vanuit team was er behoefte aan meer inzicht en handvatten om het werk te organiseren.

      Het was een fijne samenwerking. Vooraf hebben we goed besproken wat het doel voor deze training was. Heel fijn dat je bekend was met onze organisatie en de uitleg ook echt op de behoefte af hebt kunnen stemmen. Ieder teamlid heeft wel iets uit de training kunnen halen wat ze nu toepassen in hun dagelijkse werk. Hierdoor ervaart men meer rust en overzicht.”

      Debbie Eigenhuijsen

      Teammananger planning en personele onderersteuning, KION, Kinderopvang Nijmegen

      Klik hier voor meer reviews.

      HIERONDER VIND JE EEN AANTAL VAN MIJN OPDRACHTGEVERS:

      VA School
      VA School
      VA School
      VA School
      Logo Innerlijke Zorg

      Komt hier jouw logo te staan?

      Fox Organizing
      Natalie Vossenberg
      Boxmeer

      natalie@foxorganizing.nl
      06-20858987