Werkwijze & Tarieven

“Als je doet wat je altijd deed,

dan krijg je wat je altijd kreeg.”

Werkwijze

Wanneer je dit leest, speel je waarschijnlijk met de gedachten om ondersteuning aan te vragen voor jou en je bedrijf. Als Virtual Assistant (VA) en zelfstandig ondernemer begrijp ik heel goed dat het lastig kan zijn om deze stap te zetten. Misschien houd je graag zelf de touwtjes in handen of vraag je je af wat het je op zal leveren of dat het wel zal klikken tussen ons.

Tijdens een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek bespreken we al je vragen en eventuele twijfels. We kunnen telefonisch kennismaken, middels een (video)gesprek of ergens op locatie. We bespreken dan je wensen en de mogelijkheden om samen te werken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het soort ondersteuning dat je wilt, wat zou je uit handen willen geven, wil je dat ik als VA op afstand voor je werk of wil je graag dat ik (af en toe) op locatie kom, het aantal uren dat je wilt uitbesteden en de manier waarop wij met elkaar gaan communiceren.

Wanneer onze wensen en mogelijkheden op elkaar afgestemd zijn én wij een klik met elkaar hebben, maak ik een vrijblijvende offerte. Daarna kun jij beslissen of je de samenwerking aan wilt gaan.

Bij Werk met mij – Virtual Assistant kun je uitgebreider lezen waarmee ik jou als ondernemer kan ondersteunen.
Hier onder vind je mijn tarieven.

Tarieven

Virtual Assistant

  • Het kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend.
  • Naar aanleiding van het kennismakingsgesprek maak ik vrijblijvend een offerte.
  • Mijn uurtarief is € 65,- excl. 21 % btw. Bij (structurele) afname van minimaal 4 uur per week is mijn uurtarief € 60,- excl. 21% btw. Structureel dat wil zeggen minimaal 3 maanden achter elkaar.
  • Ik factureer een kilometervergoeding van € 0,45 per gereden kilometer en voor de reistijd factureer ik het genoemde uurtarief. Beide worden berekend op basis van Google Maps. Wanneer de enkele reisafstand vanaf Boxmeer minder dan 10 kilometer is, neem ik de reiskosten voor mijn eigen rekening.
  • Eventuele parkeerkosten worden gefactureerd aan de klant.
  • Vanzelfsprekend ga ik vertrouwelijk om met alle gegevens en informatie, die ik tijdens het kennismakingsgesprek en de uitvoering van de opdracht, hoor en zie. Wanneer we gaan samenwerken stel ik een Verwerkersovereenkomst op, zodat we voldoen aan de AVG (privacywet Algemene Verordening Gegevensbescherming).

Heb je ideeën, wensen of vragen (die wellicht niet bij mijn Werk met mij staan) of wil je graag kennis maken? Dan ga ik graag met je in gesprek.
Hier vind je mijn contactgegevens.

Fox Organizing
Natalie Vossenberg
Boxmeer

natalie@foxorganizing.nl
06-20858987