Werkwijze & Tarieven

“Als je doet wat je altijd deed,

dan krijg je wat je altijd kreeg.”

Werkwijze

Wanneer je dit leest, speel je waarschijnlijk met de gedachten om ondersteuning aan te vragen voor jou en je bedrijf. Als Virtual Assistant (VA) en zelfstandig ondernemer begrijp ik heel goed dat het lastig kan zijn om deze stap te zetten. Misschien houd je graag zelf de touwtjes in handen of vraag je je af wat het je op zal leveren of dat het wel zal klikken tussen ons.

Tijdens een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek bespreken we al je vragen en eventuele twijfels. We kunnen telefonisch kennismaken, middels een (video)gesprek of ergens op locatie. We bespreken dan je wensen en de mogelijkheden om samen te werken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het soort ondersteuning dat je wilt, wat zou je uit handen willen geven, wil je dat ik als VA op afstand voor je werk of wil je graag dat ik (af en toe) op locatie kom, het aantal uren dat je wilt uitbesteden en de manier waarop wij met elkaar gaan communiceren.

Wanneer onze wensen en mogelijkheden op elkaar afgestemd zijn én wij een klik met elkaar hebben, maak ik een vrijblijvende offerte. Daarna kun jij beslissen of je de samenwerking aan wilt gaan.

Bij Diensten kun je uitgebreider lezen waarmee ik jou als ondernemer kan ondersteunen. Hier onder vind je mijn tarieven.

Tarieven

Office Support

  • Het kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend.
  • Naar aanleiding van het kennismakingsgesprek maak ik vrijblijvend een offerte.
  • Mijn uurtarief is € 55,- excl. 21 % btw. Bij (structurele) afname van minimaal 4 uur per week is mijn uurtarief € 52,50 excl. 21% btw. Structureel dat wil zeggen minimaal 3 maanden achter elkaar.
  • Ik factureer een kilometervergoeding van € 0,35 per gereden kilometer en voor de reistijd factureer ik het genoemde uurtarief. Beide worden berekend op basis van Google Maps. Wanneer de enkele reisafstand vanaf Boxmeer minder dan 10 kilometer is, neem ik de reiskosten voor mijn eigen rekening.
  • Vanzelfsprekend ga ik vertrouwelijk om met alle gegevens en informatie, die ik tijdens het kennismakingsgesprek en de uitvoering van de opdracht, hoor en zie. Wanneer we gaan samenwerken stel ik een Verwerkersovereenkomst op, zodat we voldoen aan de AVG (privacywet Algemene Verordening Gegevensbescherming).

Website

Wanneer je het maken van je website wilt uitbesteden aan mij gaan we uiteraard eerst in overleg om je wensen te bespreken.

Voor het maken van de website is het van belang dat je de volgende zaken aanlevert: je logo, de kleurcodes van je huisstijl, lettertypes, beeldmateriaal en teksten. Mocht je hulp willen bij het bepalen van je huisstijl, logo, het schrijven van teksten dan kan ik je daar uiteraard ook bij helpen. Niet inbegrepen zijn het claimen van je domeinnaam, het regelen van de hosting (check of je hosting een SSL certificaat heeft) en het SEO-proof maken van de website. Indien gewenst kan ik je hier ook bij helpen of deze zaken voor jou in orde maken.

Voor € 895,- heb je een prachtige website en is onderstaande inbegrepen:

  • Installatie WordPress incl. Divi Thema.
  • Inclusief 5 pagina’s op je website (iedere extra pagina kost €65,-).
  • Blogfunctionaliteit.
  • Cookiebanner.
  • Koppeling naar je cookiestatement, algemene voorwaarden en privacyverklaring.
  • Contactformulier.
  • Design in jouw huisstijl.
  • Koppelingen voor social media.
  • Installatie van diverse plugins (anti spam, back-up, Google Analytics en vindbaarheid SEO Yoast).
  • Inclusief nalezen/redigeren van de websitetekst.
  • Fotobewerking (webvriendelijk maken).
  • Responsive design voor mobiel en tablet.
  • 1 jaar lang GRATIS licentie Divi (daarna €49,- per jaar).

Heb je ideeën, wensen of vragen (die hier wellicht niet bijstaan) of wil je graag kennis maken? Dan ga ik graag met je in gesprek. Hier vind je mijn contactgegevens.

Fox Organizing
Natalie Vossenberg
Boxmeer

natalie@foxorganizing.nl
06-20858987

Algemene voorwaarden
Privacyverklaring

 

© Fox Organizing 2019-2022