Werkwijze & Tarieven

Vrouw met dozen en laptop- 1280x854-2

“Samen gaan we zorgen voor
meer overzicht, structuur & rust
in je huis én je hoofd,
op een manier die bij jou past.”

Werkwijze

Wanneer je dit leest is jouw situatie waarschijnlijk op een punt aangekomen waarop je niet blij meer bent met de huidige situatie. Deze situatie kan geleidelijk ontstaan zijn of een ingrijpende gebeurtenis, zoals bijvoorbeeld een verhuizing, gezinsuitbreiding, scheiding, ziekte of het overlijden van een dierbare. Misschien vind je het lastig om hulp in te schakelen en vind je dat je het allemaal zelf moet kunnen. Waarschijnlijk heb je het ook al zelf geprobeerd, maar lukt het om de een of andere reden niet om het opgeruimd te houden. Weet dan dat je niet de enige bent. Om de een of andere reden vinden we het heel normaal dat we zelf niet kunnen schilderen, stukadoren of metselen, zoals een ervaren vakman, maar leggen we ons zelf wel op dat het huis opgeruimd en netjes moet blijven, terwijl je daar nooit uitleg of ondersteuning in hebt gehad.

Ik ben ervan overtuigd dat als wij samen aan de slag gaan en je gebruik maakt van mijn tips en handvatten je leven, je huis dan wel je werksituatie makkelijker georganiseerd kan worden. Hierdoor zul je meer overzicht en rust ervaren in je huis én in je hoofd.

Kennismakingsgesprek

Als je benieuwd bent wat ik voor jou kan betekenen, neem dan contact met mij op voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dit kan telefonisch of via het contactformulier. Tijdens dit gesprek bij jou thuis of op je werkplek brengen we in kaart:

  • wat je graag gedaan wilt hebben,
  • wat er wél goed werkt voor jou,
  • wat er minder goed werkt,
  • wat de oorzaak is van je situatie,
  • wat je motivatie is dat je nu verandering in je huidige situatie wilt.

Daarna bespreken we een plan van aanpak, de geschatte tijdsduur en kosten. Iedere situatie is anders en vraagt om een andere aanpak. Het plan wordt dus op maat gemaakt, rekening houdend met jouw wensen en mogelijkheden om te zorgen voor een blijvend resultaat. Hoe lang een opdracht duurt is erg afhankelijk van de snelheid waarmee jij beslissingen kunt nemen en de tijd en energie die je zelf hebt om de klus te klaren.
Als je akkoord gaat met het plan van aanpak plannen we een datum voor een eerste werkafspraak.

Werkafspraak

Tijdens een werkafspraak, thuis of op je werkplek, begeleid ik je bij het maken van keuzes. Door middel van maatwerk en het aanleren van organisatievaardigheden, help ik je grip te krijgen op je spullen, (digitale) administratie, tijd, taken en financiën. Mijn praktische aanpak combineer ik met coaching. Je krijgt praktische tips, adviezen en organisatievaardigheden die bij jou passen en waarmee jij zelf ook verder kunt. Het is belangrijk dat we een manier vinden die bij jou past, zodat het resultaat blijvend zal zijn.
Jij bepaalt het tempo. Je zult versteld staan wat we samen in korte tijd kunnen bereiken. Opruimen is geen doel op zich, maar het is een middel om rust, ruimte en overzicht te creëren zodat je je leven kunt inrichten zoals jij dat wilt.
Mijn ervaring is dat als iemand eenmaal begint en dat positieve gevoel ervaart, enthousiast wordt om verder te gaan. Je zult merken dat een overzichtelijke werk- en leefomgeving zoveel positiefs brengt dat je niet anders meer wil.

Wil jij samen jouw huidige situatie veranderen? Neem dan contact met me op voor een gratis en vrijblijvend intakegesprek dan gaan we samen kijken waar je tegen aanloopt en welke oplossingen voor jou wél werken.

Tarieven

 Opruimen & Organizen

  • Het kennismakingsgesprek van ongeveer een uur is gratis en vrijblijvend.
  • Naar aanleiding van het kennismakingsgesprek wordt er een plan op maat gemaakt.
  • Mijn uurtarief voor het opruimen & organizen is € 49,50 * en wordt voordeliger bij het afnemen van een van onderstaande pakketten.
  • De kosten voor een kennismakingsgesprek en 2 uur online organizen zijn € 80,- *.
  • Kleine organizing materialen zijn inbegrepen.
  • Ik factureer een kilometervergoeding van € 0,45 per gereden kilometer en voor de reistijd factureer ik het genoemde uurtarief. Beide worden berekend op basis van Google Maps. Wanneer de enkele reisafstand vanaf Boxmeer minder dan 10 kilometer is, neem ik de reiskosten voor mijn eigen rekening.
  • Eventuele parkeerkosten worden gefactureerd aan de klant.
  • Ik werk in sessies van minimaal 2 aaneengesloten uren.
  • Vanzelfsprekend ga ik vertrouwelijk om met alle gegevens en informatie, die ik tijdens het kennismakingsgesprek en de uitvoering van de opdracht, hoor en zie.
  • * = Mijn tarieven zijn exclusief 21% btw.

Voordeelpakketten

Het is mogelijk om losse werkafspraken te maken, maar ben je gemotiveerd om samen aan de slag te gaan en wil je graag snel vooruitgang boeken? Dan is een van onderstaande voordeelpakketten voor particulieren vast iets voor jou. Twijfel je over het aantal uur dat je nodig hebt? Neem dan gerust contact met me op, dan bekijken we samen wat het beste bij jou past. Uiteraard is er tijdens het kennismakingsgesprek ook ruimte om dit te bespreken.

Pakket 1

Dit pakket legt de basis voor nieuwe gewoontes en biedt basistechnieken waar je zelf verder mee aan de slag kunt.

• Kennismakingsgesprek.
• 2x werkafspraak van 3 uur.
• Kleine organizing materialen.
• Wegbrengen van spullen naar de kringloopwinkel.
• Follow-up via telefoon, WhatsApp, FaceTime of Zoom.
• De investering in dit pakket bedraagt  €49,50 per uur excl. btw *

Pakket 2

Bij dit pakket gaan we intensiever en uitgebreider aan de slag met de praktische vaardigheden, tips en adviezen.

• Kennismakingsgesprek.
• 3x werkafspraak van 3 uur.
• Kleine organizing materialen.
• Wegbrengen van spullen naar de kringloopwinkel.
• Follow-up via telefoon, WhatsApp, FaceTime of Zoom.
• De investering in dit pakket bedraagt €47,50 per uur excl. btw *

Pakket 3

Dit is een intensieve samenwerking waarbij je jezelf de tijd geeft om je de praktische organisatievaardigheden, tips en adviezen eigen te maken.

Gedurende dit traject zal je steeds zelfstandiger aan de slag kunnen gaan en zullen de periodes tussen de afspraken steeds verder uit elkaar liggen.

• Kennismakingsgesprek.
• Vanaf 15 uur organizen.
• Kleine organizing materialen.
• Wegbrengen van spullen naar de kringloopwinkel.
• Follow-up via telefoon, WhatsApp, FaceTime of Zoom.
• De investering in dit pakket bedraagt €45,- per uur excl. btw *

Vergoedingen

Je hoeft onze samenwerking niet altijd (in zijn geheel) zelf te betalen. Wellicht kom je in aanmerking voor één van onderstaande mogelijkheden:

Het Persoonsgebonden Budget (PGB)
Wanneer je een PGB hebt met indicatie ‘individuele begeleiding’ kun je de diensten van een professional organizer hieruit betalen. Zie voor actuele informatie over het Persoonsgebonden budget www.svb.nl en www.pgb.nl.
Een kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend en het uurtarief van een vervolgafspraak is € 50,-.
Het is mogelijk om een kortere werkafspraak te maken van minimaal 2 uur.

Werkgever
Veel werkgevers zijn bereid om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van hun werknemers, omdat gezonde en georganiseerde werknemers beter presteren en waardevoller zijn voor hun bedrijf. Een coaching traject van een professional organizer kan betaald worden uit het opleidingsbudget of onderdeel zijn van een re-integratietraject. Daarnaast is het in sommige gevallen mogelijk begeleiding ter voorkoming van uitval (bijvoorbeeld door stress) te declareren bij de arbeidsongeschiktheidsverzekering. Bespreek de mogelijkheden met je werkgever.

Fox Organizing
Natalie Vossenberg
Boxmeer

natalie@foxorganizing.nl
06-20858987

Algemene voorwaarden
Privacyverklaring

 

© Fox Organizing 2019-2023