“Samen kijken we hoe we het gewenste resultaat kunnen bereiken op een manier die bij jou past.”

Mijn klanten roepen mijn hulp in als ze verandering willen brengen in hun huidige situatie. Ze zijn de hoeveelheid spullen, taken of (digitale) documenten die ze hebben beu en hebben het gevoel achter de feiten aan te lopen. Ondanks dat ze vinden dat ze zelf moeten kunnen opruimen, organiseren en plannen, lukt het hen (om allerlei uiteenlopende redenen) niet en hebben ze besloten hulp in te schakelen. Soms is de huidige situatie geleidelijk ontstaan, in andere gevallen kan een ingrijpende gebeurtenis de oorzaak zijn, bijvoorbeeld een verhuizing, gezinsuitbreiding, scheiding, ziekte of het overlijden van een dierbare. 

Ik ben er van overtuigd dat als wij samen aan de slag gaan en je gebruik maakt van mijn tips en handvatten je leven, je huis dan wel je werksituatie makkelijker georganiseerd kan worden. Hierdoor zul je meer overzicht en rust ervaren in je huis én in je hoofd. Vanwege COVID-19 heeft mijn beroepsgroep hygiënerichtlijnen opgesteld voor klanten en professional organizers/opruimcoaches (je vindt deze onder mijn Downloads). Hierdoor kunnen we op een zo veilig mogelijke manier kennismaken en samen aan de slag gaan.

Kennismakingsgesprek

Als je benieuwd bent wat ik voor jou kan betekenen, neem dan contact met mij op voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dit kan telefonisch of via het contactformulier. Tijdens dit gesprek bij jou thuis of op je werkplek brengen we in kaart:

  • wat je graag gedaan wilt hebben,
  • wat er wél goed werkt voor jou,
  • wat er minder goed werkt,
  • wat de oorzaak is van je situatie,
  • wat je motivatie is dat je nu verandering in je huidige situatie wilt.

Daarna maak ik een plan van aanpak waarin de werkwijze staat, de geschatte tijdsduur en kosten. Iedere situatie is anders en vraagt om een andere aanpak. Het plan wordt dus op maat gemaakt, rekening houdend met jouw wensen en mogelijkheden om te zorgen voor een blijvend resultaat. Hoe lang een opdracht duurt is erg afhankelijk van de snelheid waarmee jij beslissingen kunt nemen en de tijd en energie die je zelf hebt om de klus te klaren.

Met de vaardigheden die je leert, kun je in de tussentijd zelf aan de slag. Hoe meer tijd en energie je steekt in de huiswerkopdracht die we samen afstemmen, hoe sneller je resultaat boekt. Het aantal afspraken heb je dus zelf in de hand. Mijn ervaring is dat als iemand eenmaal begint en dat positieve gevoel ervaart, enthousiast wordt om verder te gaan. Je zult merken dat een overzichtelijke werk- en leefomgeving zoveel positiefs brengt dat je niet anders meer wil.

Als je akkoord gaat met het plan van aanpak plannen we een datum voor een eerste werkafspraak.

Werkafspraak

Tijdens een werkafspraak, thuis of op je werkplek, begeleid ik je bij het maken van keuzes. Door middel van maatwerk en het aanleren van organisatievaardigheden, help ik je grip te krijgen op je spullen, (digitale) administratie, tijd, taken en financiën. Mijn praktische aanpak combineer ik met coaching. Je krijgt praktische tips, adviezen en organisatievaardigheden die bij jou passen en waarmee jij zelf ook verder kunt. Het is belangrijk dat we een manier vinden die bij jou past, zodat het resultaat blijvend zal zijn.

Jij bepaalt het tempo. Je zult versteld staan wat we samen in korte tijd kunnen bereiken. Opruimen is geen doel op zich, maar het is een middel om rust, ruimte en overzicht te creëren zodat je je leven kunt inrichten zoals jij dat wilt.

Wil jij dat je huidige situatie verandert? Neem dan contact met me op dan gaan we samen kijken wat je daarvoor nodig hebt.

Benieuwd naar mijn tarieven en pakketmogelijkheden? Kijk dan hier.